Thursday, January 13, 2011

ada aku kisah??

eh asl entry cm garang jeh nih?
hurm mau tau r....huhuhu mggu pnuh kestressan!!
tp bkn kah ari2 pn sy stress since sy kt cni??ngeee
mot ckp xbaik stress t cpt tua!
ouch.jgn nk tua sgt ok!

hurm 2 start wif d 1 thngs.......story sai geng2 kipoci kt ofis nih.
lumrah lah gov workers (nk2 yg da otai2 tu kn ) if xbercerita bout manusia sejagat mmg x lengkap life mereka kn?
nk2 lak howt stuffsss like us nih....observation from head to toe r....ada jeh yg ktorg wat x kna d mta mereka..smpaikn jenis kasut yg kmi pkai pn bley jd bahan.so leh imagine x betapa PHD thp cipannya mereka..?agaknya depa nk kmi nih dressup 50's like they all kot no...?
but agak2 r..hello we all 20's bwu kot...hurm wateva pn nyah, ada aku kesah??
lantaklah nk ckp pa pn as long as im stnding in d write path i dun bother wateva u said ok...

hurm ini lak sai sorg hamba allah nih....sy da ckp awl2 if x ska nk view my blog bley berambus lah kn.ada aku ksah if hg xska bca tulisan buruk aku nih??yg aku mrh bla hg gagah2 nk bca then nk wat spekulasi yg mcm haram itu. cik puan, for ur info....im not interested anymore lah wif ur boyfie!!!aku pn da ada kekasih ati kot.....n as i said b4,sy hnya ingin berkongsi.tdk ada kna ngena ngn ati n perasaan lg...mmg lah tipu if i said xrsa pa2 but its all over pn kn.....hurm so hg xpyh lerr smpai nk bcome queen control sgt cz wateva it is we r still fren n akn mnjadi kwn smpai bila2....!!so xpyh nk wsau thp 18 ok!

ini lg 1 geng kepoci......smlm my best fren cll to comfirm bout my engagement status.
dia ckp smpai ati x gtau dia sai majlis tu..n ofcz im totally terkejut.
dear, aku blom bertunang lah...itu suma rekaan semata2 oleh si incik bf.
n he's doin dat 4 a reason.n i do understand dat cuma mybe hg xkn phm wat reason is there..
wateva pn syg, if anything good happened,tkn lah aku x gtau hg..u r my besties ok!so no worries ya.... (: n utk kepoci2 itu, y lah anda terlalu sbuk dgn agenda kehidupan sy??im not bothering u rite?so, berambush ok??

aduh dr pg nk tulih blog sgt x sng bla keja yg ter sgtlah berlambak nih..
dr kui 9 td write nih bwu nk tutup ni pn x abeh lg nk story.....
huh!hot story to share nih.next entry sy nk mencarut alkisah satu lg very da hot story.hurm tnggu eh.muahahahaa (gelak jht yakmat)

f/n:geng2 kepoci K*D* blom tngok kmi tening lg....rsanya bley meletop bngunan nih bila dpa tau cena kmi tening!!!!muahahahaah

live life and go crazy!

2 comments:

Anonymous said...

hahaahha !
wrong information lah kann ??
kesian anda !

safinazahmad said...

totally salah.tp xpa di maafkan