Monday, March 28, 2011

takziah adik. );

alfatihah..............................................................

hu3 td dpt fon call dr adk.time tu aku ngah meeting (ala2 jeh) ngn geng netball.tetba adk call...ish cm pelik lak tetba adk call at dis time..mula2 tanak pickup lg sbb aku ngh sibuk membentangkan usul.tp aku teringat sumtin.mybe adk da sumtin nk gtau sbbnya pg td ayah operate if xsalah.aku pn pick up..........tetba dengar adk nangeh.sah!sumtin bad happen.

adk:akkk...........(nangeh)
aku:npa nih syg?ce cita........
adk:akk.................ayah da xda! (nangeh)
ya allah....btui ke nih....??
aku:adk btul ka nih??ce ckp elok2.xmo nangeh.
adk:btul.td abg call.....akk adk da xda ayah.....(nangeh lg)
aku:da2 sabar..kna kuat.adk tnggu kakak dtg sna.hu3


lps jeh ltk fon aku terpikir.aduh mcm na nk pegi sna nih?if kl xpa leh direct jeh.tp kalo jengka nk g direct ssh sket r sbb bus mlm jeh. aku pn twus pk.tnya mot kot2 dia leh cuti.leh ajak dia.tp mot ckp xleh.dia busy mnggu nih bos x kasi cuti.jem!xpa aku tewus pk ag.....tetba mot call ckp dia da call officer dia n dorg suh isi borg cuti jeh.n xsampai 10 min mot ckp "on"! n dia ckp bek p ngn keta poji.fuhh...selamat.atleast ktorg bley direct ke jengka.


n now aku ngh mengisi borg cuti.dlm t.ngah hari nk gerak ke jengka.doakan aku dn mereka selamat smpai disana..

utk adk: syg kakak.....kmu perlu kuat ok.setiap yg hidup akn mati.jd kte kna redha.kakak akn sentiasa ada dgn kmu insyaallah..



notauntukhati: hati2 drive nanad!

live life and go crazy!

No comments: