Sunday, April 3, 2011

bila hati da mula pudar........

erm...td ingt nk upload pic2 nk story ceta wat i've been doin sepanjang minggu nih.but tetba mood jd x brapa nk clear disebabkn oleh beberapa perkara "aneh". ntah sejak bla aku rsa da tawar hati dgn suma benda ni aku pn xsdaq. apa yg aku tau sekarang hati da tersagtlah pudar...

ari tu otw ke rumah adk (kat hiwey karak kot) ngah2 syiok nyembang ngn si momot n pojie tetba ada cll dr 1 unknown num. dat time sgt bsing dgn bunyi radio n suara si mangkuk 2 org tu dok kalut nyembang sama naik.dekat 3x jgk r wa tnya siapa kt caller tu.rupa2nya nya dia ialah......................jeng3.................. En Mohd Fikri.lecturer wa kt arau dulu. aduh neveslak tetba.apahal lah si en fik nih call mlm2 (agak r sbb dat time da kui 10 lebeh so consider late tuk org yg da berkeluarga) hahahaha...

ok back to da line...apa kejadahnya en fik cll aku memlm nih?jawapan nya ialah dia sedang ingin berinterview dgn wa!!hahaha apalah interbiu memlm nih sir??ngeee...khusyuk aku dgr explainantion dr en fik....insyaallah kalo ada rezeki aku mungkin cecita aku selama nih akn tercapai.bak kata en fik, sebelah kaki da jejak r if comfirm aku dapat..jd blom apa2 aku da stat berangan.hahahah gla.menda blom comfirm tp aku da merawang2 pkir mcm2...tp xpa berangan itu perlu.aku harap menda nih jd kenyataan..

itu salah satu sbb knapa aku da jd kurang dgn organisasi skrg. sbb2 lain adalah seperti berikut: hahaha mcm har jeh... erm pg td kna pnggil dgn cik puan. mcm siyes dia time pnggil aku tu...masuk jeh dlm blk dia ckp ada beberapa perkara nk gtau aku..antaranya ialah:

1- pnut, i n bos da discuss n we all agree nk lantik u jd one of our ajk dlm KIK since u slalu wat kerja on time n cpat, tepat efisyen. (wah kembang jap)

2- u da update our database?(dah ler) ok i nk latest pnya report. (padahal tu keja dia) tp aku nikan kuli batak merangkap kerani cabuk jeh.so wateva she said pn agree jelah.wat jgk even bkn keja aku. (itu yg hangin)
3- pnut..pasnih i xnk u trun bawah kerap2 sgt ok. (wah terkejut).sbb skrg nih ssh sgt org nk cri u.(wah lg heran 8x). u tu org baru.so xelok r if org cri u asyik xda.



tulah point yg wa kna time jmpa cik puan td. mula2 dia kc wa melayang jap last2 dia hentam baik punya. tp point num 3 tu xrelevan r yg ariff....wa bkn twun kerap sgt pn.wa turun minum jeh.haih.....tu yg lg malas wa nk keja kt cni...hati da tersgt pudar. dia xnk kra keja wa yg bgus tahap cipan tu (naik bakul angkat sniri r) yg dia kisah wa asyik turun. heloo boss, wa turun kemana pn keja wa siap tau. n b4 wa ngulat wa siapkn keja dulu.so apa masalah lu???


halamak...da nk dekat 5pm!nk kna berkemas blk.c u again.daaaaaaaaaaa


notauntukhati:sabaq itu separuh daripada iman nanad. (:



live life and go crazy!

No comments: