Tuesday, February 25, 2014

dan bila bertambahnya satu angka dibelakang...

2...7...!
setiap tahun bertambah angka dibelakang.
mcm x percaya.
cepatnya masa.
alhamdulillah....


27 tahun aku belajar hidup.
dari susah ke senang.
dari menangis ketawa riang
dari merangkak terus berlari
jatuh..tersungkur..jgn ditanya berapa kali
tp tetap aku bgn kembali.
satu pembelajaran kekal yg harus diingat sampai bila2.
jgn sesekali bergantung kepada insan yg bernama manusia!
sebab mereka takan kekal lama.
sakit.perit.menangis.
sekarang aku tawu pada siapa tempat sepatutnya. 



ya allah
aku bersyukur ya allah...

dipinjamkan nyawa sehingga angka 27 ini.
diberi nikmat yang x penah putus2.
diberi rezeki secukupnya.
diberi kesihatan yg cemerlang.
dikurniakan ibu yg penyayang dan memahami.
dikurniakan abg2 yg sgt menyayangi dan selalu menyokong aku.
diberikan kawan-kawan yg sentiasa ada menemani aku.
ya allah..besarnya nikmat ini. 
terlalu besar. alhamdulillah.

ya allah.
aku mohon untuk dipanjangkan umurku lg.
aku mohon jgn tarik nyawaku lagi.
aku belum cukup dekat dgn MU lg ya allah...
aku msih belum cukup sempurna iman..

dan utk tahun ke 27 ini.
aku mahu baiki diri.
moga dpt capai kpi diri sendiri.
dan jgk bahagia yg dicari.
amin ya rabbal a'lamin.

walau aku keciwa hari ini xseperti yg dijangka.
tp aku yakin..pasni hikmah yg indah menanti selepasnya.

senyum puas!


dah. mari balik kg. selamat bercuti!


muka kepala ngah nk pecah siapkan report b4 balik kg oiiiii....





"if smile can hide thousand tears, i wanna smile every each of my heart beat...."
by nsa 2014


live life and go crazy!

No comments: