Wednesday, February 16, 2011

apa dh jd?

owh nseb today got wireless.hehee so im not bored nemore.if x ari2 sy pnuh kebusanan.thnks to wireless BARISAN NASIONAL.hope they will halal wat i stole!.hahahaha.

erm such a bored day when theres no wireless connection lately.n during dat time fell like wanna wrote everytin in here.but then when there hv superb wireless connection xda lak rsa cm nk menulis.haiyak apa pnya olang r!hurm..td as usual sgt busan akibat ketidakadaan kerja disini kerana tidakadaan bos2 disekitar kawasan liputan.hurm kalo da mls tu mls jgk lah kn.tp gatai nk berblog.tp mls nk mampuih.so mcm mna tu??ngah2 motivate diri ngn kata2 semangat tetba aku bley tetdoq dpn lappy nih (lebeh kurang 10min jgk lah).subhanallah.....bley kn mcm tu?hahahahahah.

hurm,atceli pg ni bermula agk panas.from thursday till yesterday xda wireless.so x leh nk updates pa2 (cis alasan lg) ngeee jd ari nih dgn penuh semangat kesukanan aku nk jeh tulis mcm2...smlm dia msg aku.as usual bejuntai2 msg melalut dia.tatau nk skrg bla dpt msg berangkai mcm tu rsa sgt panas hati.dia bebel sbb ktannya aku da x mcm dulu.xmesra.nk cll kerap xleh.msg 24h xleh.aduh tlg lah syg.bkn bwu skrg.dr dulu from starting aku da hilite.aku bkn jenis kna msg 24h.cll 2 min sekali.n wateva-to-do kna gtau.aku rimas.bla da stat rimas mulalah nk mrh bagai.jd dia harus tahu begitu sebenarnya aku.jd jgn nk trus mengarut aku jd nk mencarut!

knapa aku jd mcm nih?ok biar aku jeh yg twu.mls nk mengaibkn sesapa sbb puncanya dikalangan kmu jgk.sumpah aku sgt terasa selepas kejadian tu.dia seolah2 memhempap batu besar itu ats kepala aku jeh.eh hello,u should noe him better cz he comes from u!dan selepas itu bru hati aku sedikit tawar.jd kmu incik bf,sila taburkan sedikit gula dan garam supaya hatiku kembali seimbang.dan tlg jgn jdkan aku sebagai subjek utama jika ini terjadi lg.aku penat.dan aku tkot ksah dulu kembali lg.sgt!


f/n:hati msih x tenang bila kata2 mereka kembali terngiang2.. ):

live life and go crazy!

No comments: