Monday, February 21, 2011

kosong.

kadang-kadang idup ni terasa sgt kosong.
kadang-kadang idup ni terasa sgt sunyi.
kadang-kadang idup ni terasa sgt sempit.



*pening.


apa yg cuba aku smpaikan ini?

*gelak!


dan apa yg cuba aku cri sebenarnya?


*pening balik.


hidup nih kekdang terasa sgt kosong.
walau sejuta malaikat dtg meneman.



knapa aku slalu jeh nk rsa cmni bila saat mcm ni hadir dlm idop nih?
r dis wat i hv 2 pay for all ma last sins?
if dat true, harganya sgt mahal ok.
dan aku xkn pnah nk mampu..



tp tuhan pnah ckp..
dia xkn menguji di luar kemampuan hambanya.
jadi?makanya dia tawu aku mampu.
sbb itu berjuntai2 ujian diturunkan.
supaya aku lebeh kuat, lebeh matang mengharungi masa2 mendatang.
jd? come on nanad!
kmu boleh!
cuma perlu semangkuk kekuatan,
80 talam doa dan restu ibu,
81 kawah usaha,
18 tangkai kritikan (utk hiasan),
8 camca kesabaran,
doa dan tawakal seiring usaha secukup rasa.


come on nanad.kmu mesti buleh buat suma nih.
atau keringkan sahaja hati kmu dan redah jeh segala yg mendatang.
hurm....................



*pikir lg smpai pening.








f/n: aku butuh sedikit kebahagiaan. ):

live life and go crazy!

No comments: