Thursday, March 24, 2011

our BABY~!

so dem cute kn??diz is our 1st baby.its from my besties sarah nadia azmi.atceli i was so dem xcited pg nih nk tulis bout dis baby.smlm check fb through my bb then saw 1 of my fren said "tahniah sarah". tetba cm heran asl dia wish cm tu kn...bwu siang td sy ckp ngn sarah tnya da kuaq blom n she said "blom syg, ye dop mo kua ag..aku doh xcited nih". itu apa yg dia ckp td.

so pg td sesampai jeh kt opis aku pn as usual bka lappy n on9.then i found dis cute boy at his mom wall.sgt cumey.aku pn click link nk tngok komen2 kwn2 dia.tetba trasa nk tacing lebeh sbb my name x di tag kt ctu..dia x ingt aku kah?besa lah kdg2 kta jeh anggap sum1 as our besties tp pda dia kta cuma besa2 jeh.huhu.haih jht btoi hati dok pkiaq bkn2. then twus menutralkan blk hati nih dgn kata2 +tive.mybe dia x sempat nk ingt suma...watevernevermine.


back to dis boy story...hurm baby nih agk berat msa dia kuaq dr pwot mummy dia. 3.9kg ok!!almost 4kg. n aku btoi2 respect sma dia pnnya mummy cz mampu deliver bby seberat itu dengan kadar normal!patut lah over due hampir seminggu. rupanya dia kt dlm ngah pk cena nk menembusi lubang2 kecil itu! hahahaha....n as mention by seha (sarah's sister) dis nsem bby nma dia aqif rifqi kot. ewah class lah ko sarah.nma ank da ala2 nama anak zakuan gitu....hahaha

hurm.......
(ngeluh pjg)


sarah da selamat.alhamdulillah da tercapai semua impian dia slama nih.nk ada keluarga sendiri.nw she's complete..itu adalah mmg cita2 beliau selama ini.dia bersungguh2 mengejar cita2 itu dan dia dpt walau terpaksa meninggalkan segulung ijazah.tp dia bahagia.

aku?masih begini.mengejar cita2 yg x pasti.masih mencari jalan cerita sendiri.yg aku sendiri x pasti apakah yg diingini.eh..ngah tulih dis blog tetba dpt msg:

sarah nadia: aku da selamat bersalin. baby boy. 3.9kg pada pkul 5 ptg smalam.


dan aku trus dial num dia....

aku:babe....tahniah!!! gelak**
sarah: *gelak......
aku:mung sihat ke?cena bby?
sarah:alhamdulilah.....bby ok.
aku:pg td aku call tp zerol angkt...blalblablablablablabala...(story sai kejadian pg td) bla kuaq wad?
sarah: ikutnya ari nih da leh kuar tp aku kna jahit sket semula.ada jahitan terbertas.
aku: *tetba terasa skt kt perot!hahahaha babe sakit x??
sarah:ntah.skt jgk cket.tp muko laki aku ada.dia teman aku spnjang kt labour room.
aku: *owwhh suweett!! alhamdulilah.....anak ko nma apa?
sarah:dok twu lg....t aku da daftar aku gtau ko eh..
aku:cet nak berahsia konon...ok da comfirm nama apa jgn lupa gtau aku.


tulah antara diolog2 aku ngn dia td.....ngah sembang ngn dia tetba dgr bby nangeh.dia ckp "nad jap eh,anak aku nangeh" wah suweeet!!dia da ada anak seniri.btoikah????xcya kan..dulu dia sma2 kongsi megi ngn aku.jln g class.pegi bersosial bersama.bersukan bersama.suma menda kmi bersama.tp nw to believe or not to she da ada bby!!!dan aku?msih seperti ini.


*sigh! mka xleh blah pkir jalan cerita seterusnya....



hurm...mlslah nk pkir.serabut.eh sarah...aku nk g sarawak end of june nih.jd aku mlalawt mung n nsem boy kt sna jelah eh....sbb nk g kemamang skrg rsa cm xcukup masa jeh....sory tau.tnggu aku d sinun jeh k....

to sarah n her hubby: congrates ti both of u..en azrul sila jga sarah sy baik2 k...kerna sy terlalu syg dia.hope u all heppy n bahagia always....dan aku akn doakn kmu selalu.itu pasti!


notauntukhati: kmu perlu bertabah nanad, mlm masih muda! yehhaaaa~~!! (:




live life and go crazy!

No comments: