Thursday, March 24, 2011

xsengaja ok.

eh ari ni sy menulis dimlm hari.
tatkala mummy sdg enak melayan mimpi.
sudah lma xtulih time2 begini.
huhu rsa sgt senang ati....
(pantun sukasuki)



ok back to da line mls nk mencarut yg bkn2..erm ptg td aku TER stalker 1 blog page nih.atceli dulu pnah cri tp x jmpa sbb kata laluannya slah!!muaaaahahha.so td secara x sengaja TER ok bkn sengaja nk cri.heeee..jd oleh sbb aku sorg stalker yg tersagtplg hebat makanya apa yg aku cri aku menjumpai!aku pn dgn khusyuk thp 8 membaca blog tersebut.mmg xda mention the owner of da blog but from da story i knew lah sapa pnya.bacaan diteruskan.agak busan sedikit.biasalah pnulis menulis benda yg sma hampir setiap hari.tp b4 smpai fasa busan tu aku agk terasa dgn penulisan beliau sebenarnya.terasa kenapa?ntah.mungkin aku pnah bersama beliau dahulu.menyulam cinta (wah ayt x leh belah!!) menjalin kasih asmara (lg xleh belah!!) walau xlama tp tetap ada..jd wajiblah aku terasa!tp jgn slh sngka.aku bkn cemburu buta.sumpah tidak.cuma aku sdikit sdeh.sikit sja ok.sbbnya?aku pnah lalui saat2 itu bersamanya.sungguh dia insan sgt terplg baik.aku jeh manusia plg kejam kt muka bumi ini.

mmg aku sdar dan aku x pnah lupa kesilapan aku itu.tp dear, hanya aku jeh yg tawu knapa begitu pengakhirannya..jd anda semua jgn sibuk menentukan siapa yg slah siapa yg btul.back to da line, ceritanya xbyk berbeza. yg bezanya mungkin hanya plantif shaja.tp jln cerita agk sama.dan sbb itu aku bersedeh.salahkah?sesungguhnya aku x butuh sapu tngan anda.jd pnya pasai lah brapa galen air mata aku yg aku kuaq kn??erm...

realitynya...setiap hari aku stalker fb dia.blog org itu.bkn aku mahu menyibuk menyelak kain mereka.tp aku hnya mahu tawu perkembangan mereka.adakah mereka gembira.bahagia.YA jawapan tuk semuanya.dan aku sakit.tersgt sbb aku msih begini.hahahahha (gelak padahai sebak)



*tahan nanad...kmu buleh.



heh! aku xperlu rsa sebegini kerna aku xperlukan dia.dia dan dia.




****adeh, agak sesak!




****aku hela lg.kali ni aku pasti walau aku xpnh mengakuinya tp jauh disatu sudut sna aku fikirkannya,.





pernah dengar ini : " mencintai x semestinya memiliki" ? dan ini "sy akn lebeh bahagia bila melihat awk bahagia"



bullshitt!aku bkn begitu.aku mahu apa yg aku mahu.aku mahu apa yg aku cinta.aku mahu apa yg aku sayang.aku xbahagia bila kmu bahagia!!itu realiti. dan itu yg aku hadapi.jd kmu perlu tawu rsa ini walau kmu sudah bahagia dgn kekasih hati.aku merana disini!



**puas.walau itu baru secebis.masih bergalen kt dlm ini.biar lah.biarlah aku simpan sendiri.smpai satu saat kmu akn tau nnt.

kawan, aku sentiasa mendoai yg terplg baik buat kmu. sungguh. kmu bkn satu penyesalan.tp satu memori indah yg pernah singgah di sudut ini. jd aku tdak cemburu lg.malah aku merestui (eh perlu ke?)..maaf kerna pnah mengguris luka dihati kmu.membuat kmu benci pada si cinta tdk semena2..jgn pnh menyesal kerna aku pernah hadir di hati kmu.sekurang2nya kalo aku tdak berpeel begitu sudah tentu kmu tdk akn berjumpa dia pada saat ini. jd sila berterima kasih kpd aku wahai kwn!! (:



maaf sekali lg kepada mereka yg terlibat.aku tdak pernah terlintas mahu mngganggu sesiapa.apatah lg mewujudkan apa yg sudah tiada.cuma mengimbas cerita lma yg masih terpahat didada.sila percaya.


***sudah nanad.berhenti berkata2.kerna kmu sudah mencarut ke keluar kota.biarlah mereka dengan cerita mereka.kmu?sila pilih jalan cerita sendiri.usah mngganggu mereka lg.




notauntukhati: cik,bertabahlah.kerna tuhan sentiasa bersama kamu. (:








live life and go crazy!

No comments: